TÜRKİYE DEPREM, SEL VE YANGIN ACİL İMAR PROJESİ SÖZLEŞME NO. ORDU-G3 EKSKAVATÖR, YÜKLEYİCİ, İTFAİYE ARACI, ARAZÖZ VE GERİ DÖNÜŞÜMLÜ KOMBINE ARACI ALIMI

12 Kasım 2025

İHALEYE DAVET
TÜRKİYE DEPREM, SEL VE YANGIN ACİL İMAR PROJESİ
SÖZLEŞME NO. ORDU-G3
EKSKAVATÖR, YÜKLEYİCİ, İTFAİYE ARACI, ARAZÖZ VE GERİ DÖNÜŞÜMLÜ 
KOMBINE ARACI ALIMI

Ülke: Türkiye Cumhuriyeti
Proje Adı: Türkiye Deprem, Sel ve Yangın Acil İmar Projesi
Sözleşme Başlığı: ORDU-G3 Ekskavatör, Yükleyici, İtfaiye Aracı, Arazöz ve Geri 
Dönüşümlü Kombine Aracı Alımı
LOT 1 : 1 Adet 21 Ton Lastikli Ekskavatör Alım 
LOT 2 : 2 Adet 5 Ton Mini Ekskavatör Alımı
LOT 3 : 3 Adet 19 Ton Lastikli Yükleyici Alımı
 1 Adet 25 Ton Lastikli Yükleyici Alımı
LOT 4 : 1 Adet 6 Ton Su Kapasiteli, 2+1 Personel Tek Kabin İtfaiye Aracı Alımı
LOT 5 : 1 Adet 4 Ton Su Kapasiteli, 5+1 Personel Çift Kabin İtfaiye Aracı Alımı
LOT 6 : 3 Adet 8 Ton Su Arazözü Alımı
LOT 7 : 1 Adet Geri Dönüşümlü Kombine Kanal Temizleme Aracı Alımı
Kredi No.:9430-TR
RFB Referans No.: ORDU-G3
1. İşbu İhale İlanı, Development Business'in dijital sayısında 27 Aralık 2022 tarihinde 
yayımlanan Genel Satınalma Bildirimini (GPN) takiben yayımlanmaktadır.
2. İller Bankası A.Ş. (bundan sonra "Kredi Sağlayıcı veya Ana Uygulayıcı veya İLBANK" 
olarak anılacaktır), Dünya Bankası’ndan (IBRD) (bundan sonra "Ana Kreditör veya Banka 
veya IBRD" olarak anılacaktır) Türkiye Deprem, Sel ve Yangın Acil İmar Projesi’nin 
(bundan sonra “TEFWER” olarak anılacaktır)- kapsamında kullanılmak üzere kredi temin 
etmiştir. İller Bankası A.Ş., kredinin bir kısmını Ordu Büyükşehir Belediyesi (bundan sonra 
İdare/İşveren anılacaktır) “Ekskavatör, Yükleyici, İtfaiye Aracı, Arazöz ve Geri 
Dönüşümlü Kombine Aracı Alımı (Sözleşme No: ORDU-G3)” işinin finansmanı için 
tahsis etmiştir.
3. Ordu Büyükşehir Belediyesi, 1 adet 21 Ton Lastikli Ekskavatör, 2 adet 5 Ton Mini 
Ekskavatör, 3 adet 19 Ton Lastikli Yükleyici, 1 adet 25 Ton Lastikli Yükleyici, 1 adet 6 Ton 
Su Kapasiteli, 2+1 Personel Tek Kabin İtfaiye Aracı, 1 adet 4 Ton Su Kapasiteli, 5+1 Personel 
Çift Kabin İtfaiye Aracı, 3 adet 8 Ton Su Arazözü, 1 adet Geri Dönüşümlü Kombine Kanal 
Temizleme Aracı Alımı için Dünya Bankası Satın Alma Esas ve Usulleri doğrultusunda, 
aşağıdaki tabloda yer alan araçlar için isteklileri kapalı zarf usulü teklif vermeye davet 
etmektedir. Planlanan sözleşme süresi LOT1, LOT2, LOT3, LOT5, LOT6 için 180 
(yüzseksen), LOT4 ve LOT7 için 120 (yüzyirmi) gündür. Teklifler ihale dokümanında 
tarifli tüm hususları kapsayacak şekilde olacaktır ve bu çerçevede değerlendirilecektir. 
ORDU-G3/LOT 1
Malların Tanımı Birimi Sayısı
21 Ton Lastikli Ekskavatör Adet 1
ORDU-G3/LOT 2
Malların Tanımı Birimi Sayısı
5 Ton Mini Ekskavatör Adet 2
ORDU-G3/LOT 3
Malların Tanımı Birimi Sayısı 
19 Ton Lastikli Yükleyici Adet 3
25 Ton Lastikli Yükleyici Adet 1
 ORDU-G3/LOT 4
Malların Tanımı Birimi Sayısı
6 ton Su Kapasiteli, 2+1 Personel Tek 
Kabin İtfaiye Aracı
Adet 1
 ORDU-G3/LOT 5
Malların Tanımı Birimi Sayısı
4 ton Su Kapasiteli, 5+1 Personel Çift 
Kabin İtfaiye Aracı
Adet 1
 ORDU-G3/LOT 6
Malların Tanımı Birimi Sayısı
8 Ton Su Arazözü Adet 3
 ORDU-G3/LOT 7
Malların Tanımı Birimi Sayısı
Geri Dönüşümlü Kombine Kanal 
Temizleme Aracı
Adet 1
4. İhale, Dünya Bankası’nın Temmuz 2016 (Kasım 2020 Revizyonu) tarihli IPF Borçluları için 
Satın Alma Düzenlemelerinde (“Satın Alma Düzenlemeleri”) belirtilen şekilde ihale ilanı 
yayınlanarak ulusal açık ihale yöntemiyle gerçekleştirilecektir ve Satın Alma 
Düzenlemelerinde tanımlanan tüm Teklif Sahiplerine açıktır.
5. İlgilenen uygun Teklif Sahipleri, fenisleri@ordu.bel.tr e-posta adresinden daha fazla bilgi 
alabilir ve aşağıda belirtilen adreste mesai saatleri içerisinde ihale dokümanını inceleyebilir.
Ordu Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 52100 Altınordu/ORDU/TÜRKİYE
Telefon: +90 0452 666 52 25
Faks: +90 0452 233 28 11
e.posta: fenisleri@ordu.bel.tr
6. İhale ilanları www.ordu.bel.tr, www.ilbank.gov.tr, ve www.ekap.gov.tr adresleri üzerinden 
görülebilir; İhaleye dair detaylı değerlendirme, yeterlilik şartları ve ihale 
dokümanı www.ekap.gov.tr (ihale usulü: istisna) adresinden indirilebilir.
7. İhale için geçerli olan minimum yeterlilik kıstasları “Bölüm III – Değerlendirme ve 
Yeterlilik Kriterleri / 3.1 Yeterlilik Kriterleri” başlığı altında belirtilmektedir. Fiyat 
Teklifleri her bir Lot için ayrı ayrı değerlendirilecek olup her bir Lot için ihale dokümanında 
tarifli tüm koşulları sağlayan, en düşük fiyat teklifi veren ve yeterlilik şartlarını sağlayan 
teklif sahibi ile Sözleşme imzalanacaktır. 
İlgilenen teklif sahipleri yukarıdaki adrese yazılı başvuruda bulunarak ihale belgelerinin 
tamamını 7.500,00 TL (yedibinbeşyüz Türk Lirası) karşılığında (KDV dahil), söz konusu 
meblağı Ordu Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığının Vakıflar 
Bankası Ordu Şubesi TR360001500158007290070184 Nolu hesabına, “ORDU-G3”
referans numarası yazılarak banka transferi yoluyla ya da elden yatırarak, dekont ile birlikte 
yukarıda belirtilen adrese başvurarak satın alabilirler. Dokümanı satın almak için yatırılan 
bedel, hiçbir nedenle iade edilmeyecektir. Söz konusu bedeli yatırdığını tevsik eden 
firmalara talepleri durumunda dokümanlar kargo servisi ile ödemeli olarak gönderilebilir.
İhale Dokümanının satın alınması İhaleye teklif verilmesi için ön şarttır.
8. Tüm tekliflerin beraberinde LOT 1 için en az 250.000,00 (İkiYüzElli Bin) TL , LOT 2 için en 
az 210.000,00 (İkiYüzOn Bin) TL , LOT 3 için en az 1.350.000,00 (BirMilyon ÜçYüzElli Bin) 
TL, LOT 4 için en az 300.000,00 (ÜçYüz Bin)TL, LOT 5 için en az 610.000,00 (AltıYüzOn 
Bin) TL, LOT 6 için en az 520.000,00 (BeşYÜzYirmi Bin) TL, LOT 7 için en az 
1.150.000,00 (BirMİlyon YüzElli Bin) TL tutarında veya eşdeğeri olacak şekilde teklif para 
birimi cinsinden düzenlenmiş bir “Geçici Teminat” sunulması gerekmektedir.
9. Tekliflerin en geç 11/12/2025, Perşembe günü Saat 14.00’a kadar aşağıdaki adrese teslim 
edilmesi gerekmektedir. Elektronik Tekliflere izin verilmeyecektir. Geç teslim edilen 
Teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 
Adres: Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 52100 Altınordu/ORDU/TÜRKİYE
Kat/ Oda Numarası: Zemin Kat, İhale ve Satınalma Şube Müdürlüğü Odası
Şehir: ORDU
Ülke: Türkiye Cumhuriyeti
10. Teklifler 11/12/2025, Perşembe günü Saat 14:15’te aşağıda belirtilen adreste, Teklif 
sahiplerinin temsilcilerinin ve katılmak isteyebilecek başka tarafların huzurunda açılacaktır. 
Adres: Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2 52100 Altınordu/ORDU/TÜRKİYE
Kat/ Oda Numarası: Zemin Kat, İhale Salonu
Şehir: ORDU
Ülke: Türkiye Cumhuriyeti